tavlarponny

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av jennifer andersson - 2 mars 2011 15:00

Nu rider jag förmodligen berry eller gör iordning shit same säg min lycka till men min heta ponny som inte är en i mängden.


Hej svejs / JAL!  

Av jennifer andersson - 2 mars 2011 13:36

Okej !!

Jag heter då Jennifer Andersson Lidborg och är en sprallig tjej men mycket galenskap och säger precis vad jag tycker och känner.

Typ allt det som händer i mitt huvud är lite weard hihi men det är kul typ hela tiden endå man kan ju alltid roa sig med att tänka!

Har en weard musiksmak också tihi men den tänker jag inte skriva mer om nu. 

blir 13 måndagen den 7 mars asså om en veck.

I ridningen sysslar jag med dressyr vet inte varför har bara blivet så eftersom jag har hoppat så mycket förut och har ridit en del weard hästar som gjort precis som dom velat.

Det pinsammaste som hänt mig : det är faktis två saker det ena är att när jag var typ 6-8 red jag på en ridskole shettis som var helt underbar han heter ville och är 16 idag tror jag men då iallafall red jag för en tjej på ridskolan som heter rakel och jag hade ville kort så red han mest utav alla på hela ridklubben, jag red han en söndag tror jag den gången och red lektion på tisdag har jag för mig men ajaj jag red han typ då men till saken nu att jag red han t.e.x  söndagen och då tog jag fram 20 cm hinder och hoppa (går inte hoppa busen utan ledare längre) och då slog han övet i galopp så där galopperade jag på medelinjen och bytte och hoppade och han var snällast och dom skit duktiga mm

men den dagen jag red lektion sa jag till rakel det och jag var själv och då skulle vi göra det jag gjorde så jag kom in skritta och trava fram i båda varven och skulle fatta galopp på K långsidan och han gör värsta bock serien och självklart sätter jag mig på röven i sanden och sedan upp igen som ingenting och skulle ta ett hinder vi kommer fram han gör precis som han skulle hoppa men då flyger han upp säkert 2m i luften och drar åt sidan men vem sitter kvar i samma hoppställnig i luften och sitter på röven sen igen det gjorde han åter igen 3 gånger till men sen sa rakel att vi longerar med mig på och när vi kom ut på en tio metersvolt kuta han rakt på rakel och tvärstanna framför såjag åkte av på henne


slå det åk av 6 gånger på 30 min hihi

men måste gå ska till staalet


  ville och moya kliar sig (bild tagen i sommras)

Av jennifer andersson - 2 mars 2011 12:55

Idag eller nu har jag varit i lidköping på salong saigon och fixat mina naglar jag så har franska , längre och TJOCKA!!! det är int e jag van vid hihihi <3.

Igår var jag i trollhättan och handla lite bara 2bh:ar från cubus och en topp från gina tricot.

Sen ska jag till stallet och rida berry på vallen och indus privat lektion för att jag ska släppa mina spänningar när jag rider han och för jag behöver det men ah !!

på fredag ska jag helsa på min nya skolan tegla i skara för jag ska gå på den efter sommar flyttar ju till blombacka egendom då ajaj


/fuck you very very mutsh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


(flummig bild)
jag är ju som då sagt Jennifer Andersson L
och är 13 år och flummigast in The world

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards