tavlarponny

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av jennifer andersson - 6 mars 2011 20:19

förlåt för mitt inlägg förut ville bara skriva av mig lite men bara så ni vet

_______________________________________________________________

idag var det indus hoppträning det gick super duper hyper bra skulle få till många fler ord där men tycker det räcker så

vi gjorde denna övningen :

 

1. kryss på diagonalen (indus bus diagonal) där tog jag det lite försiktit eftersom han får sånna utbrått när han galopperar där så tog svängen i trav men gick super där , vägrade en gång jag hoppade innan han så då ville han inte hoppa.

2. kryss igen på diagonalen fasst denna gång skulle man gå ut lite mer så mellan M & B vände man den diagonalen fick man solen i mot sig så han hoppade inte lika bra där.

3. ett lila räcke travade imot det oxå men det är för han får INTE ! göra så i det hörnet men han hoppade det bra vi fattade ju galopp precis efter F så vi trav hoppade ju inte ! räcket låg på ca 50-55 höjden är ju bara siffror han kan hoppa 120 oxå men det kanske inte är det snyggaste man får se och då är det bättre med lägre höjder.

4. krysset blev ett räcke på diagonalen låg på ca 70-75 cm

5. en enkel oxer

6.slut

Av jennifer andersson - 6 mars 2011 14:45

Just precis hatar min släkt !!  

Min faster är alkolist  !

Min faster är sjuksköterska och alkolist och har varit i 10 år minst hennes dotter min kusis går på anti stress tabletter pgr av sin mamma

men nu har min faster varit igång i 1 ½ vecka nu hon ringer till hela pappas släkt men inatt gick det förlångt hon satt på häcktet

min morbror är alkis och knarkare kan man går förlångt och båda vill leva sisåhär som dem gör så jag gör bara det rätta tar dem som jag inte var släkt med dem men jag får leva med den här lifs långa bördan tills dom knarkar super ihjäl sig kan någon byta liv med mig

Av jennifer andersson - 6 mars 2011 13:25

Ja rubriken säger allt det är lokal dressyr ponny den 8/5 -11, på levene bygdens RK så himla bra att dom kommer med lite tävlingar nu men tävlar såklart för Lidköping RK .

Jag blev godkänd på provet med 26 poäng och man skulle minst ha 24.

och så kommer jag gå på lidköping i en egen ponny hopp grupp på tisdagar som jag troligtvis ska provrida i.

och det kanske blir en rosabandet hopptävling så ska man vara iklädd rosa både jag och berry blire kanske den 20/3-11

  Ni är nyckeln till mitt   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


(flummig bild)
jag är ju som då sagt Jennifer Andersson L
och är 13 år och flummigast in The world

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards